Η Concrete (CNCRT) Souls αποτελεί μια νέα κολλεκτίβα ανθρώπων με κοινό καλλιτεχνικό προσανατολισμό και αισθήτικη, που ζουν, δρούν και δημιουργούν μέσα στο αστικό αθηναικό περιβάλλον. Δοθείσης της ευκαιρίας και του πρώτου τους live gig στο Φουάρ στις 30 Μαρτίου 2018 (ακολουθεί δελτίο τύπου) βρήκαμε χρόνο, ανάμεσα στις ετερόκλητες υποχρεώσεις όλων, να έρθουμε σε επαφή μαζί τους, δίνοντας τους, αφ' ενός, την ευκαιρία να μας συστηθούν και, αφ' ετέρου, να μας πουν πώς βλέπουν τα πράγματα απ' τη δική τους σκοπιά.

Δελτίο Τύπου

Το πρώτο live gig της CNCRT Souls θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018 στο Φουάρ (Μητροπόλεως 72) με τον Allan Paul και τους The Dox. Στο τέλος της βραδιάς θα ακολουθήσει after party με τον Alex KidOne.

Ο Allan Paul, o 23χρονος μουσικός που κάποιοι γνωρίσατε από την εμφάνιση του σε μουσικό διαγωνισμό, φτάνοντας μέχρι και τον τελικό, ξεκίνησε με την μπάντα του (From A to Z) και αυτή τη στιγμή ετοιμάζει το πρώτο του προσωπικό άλμπουμ, μιας και παρά το νεαρό της ηλικίας του, η μουσική του υπόσταση μετρά ήδη αρκετά χρόνια. Συνήθως τζαμάρει covers και δικές του δημιουργίες, με τρόπο που σίγουρα όποιος τον ακούει δε γίνεται να μείνει ακίνητος. Αυτό ακριβώς θα ζήσουμε από κοντά.

The Dox, το duo που συνδυάζει ήχους κιθάρας με looper, samples και την ιδιαίτερη φωνή του τραγουδιστή, Λεωνίδα Ντόκου, με επιρροές από hip hop, pop και soul, μας παρουσιάζουν τη δική τους μουσική εκδοχή, που οι ίδιοι ονομάζουν Street Pop. Στα live gigs τους πάντα συνοδεύονται από τον multi-instrumentalist Γιάννη Δάφνο. Στο live θα έχουμε τη χαρά να ακούσουμε αγαπημένες διασκευές, παλιές και νέες κυκλοφορίες τους, με τελευταίο το δυναμικό “Heart On Fire” που κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες.

Ο AlexKidOne, είναι μουσικός παραγωγός και Dj τα τελευταία 13 χρόνια. Εχει συνεργαστεί με ονόματα της Hip Hop σκηνής, και όχι μόνο, όπως Τάκη Τσαν, Soulnek, Gio Melody, Venomous2000, Battle of the Year China, Romson Παραβάτης, Τωm Unit, Abyss, Dese, Born Wisdom κ.α. Επίσης έχει μοιραστεί την ίδια σκηνή με καλλιτέχνες όπως Masta Ace, Edo G, Rock (Heltah Skeltah), Smiff n Wessun, TNT, κ.α. Η μουσική του έχει κυκλοφορήσει σε βινύλιο, cd και ψηφιακά και το 2008 κέρδισε επάξια το THHF Remix Contest. Θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε παραγωγές του όπως και επιλογές κομματιών που θα κυμαίνονται στο mood της βραδιάς.

Φουάρ: Μητροπόλεως 72, Αθήνα
Ώρα έναρξης: 21.00
Γενική είσοδος: 5 ευρώ
Τηλ. Κρατήσεων: 210 3211381

Facebook event

Allan Paul

Γειά χαρά dude! Πού σε βρίσκει μουσικά το πρώτο τρίμηνο του 2018;

Καλησπέρα! Από την αρχή της χρονιάς έχω κάνει 2 shows κι ετοιμάζω το τρίτο, σε συνεργασία με την CNCRT Souls. Αυτό σημαίνει περίπου ένα show το μήνα. Δεν είναι πως δε μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο, αλλά τον τελευταίο χρόνο έχω επικεντρωθεί στην ετοιμασία του πρώτου μου προσωπικού δισκου. Έτσι προσπαθώ να με “καθηλωσω” στο studio και να δουλέψω πανω σε αυτό. Το τελευταίο τρίμηνο έχουν πάρει φωτιά τα πράγματα αλλά το αγαπώ όλο αυτό! Κάπως έτσι πάει λοιπόν, δουλεύοντας για να γραφτούν τα κομμάτια και να δημιουργήσω το δικό μου ήχο.

Αφήνει περιθώριο εξέλιξής και δράσης σε καινούριους καλλιτέχνες η ελληνική πραγματικότητα;

Δε ξέρω αν είμαι σε θέση να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση μιας και so far δε με εχει επηρεάσει καθόλου ως καλλιτέχνη, ίσως επειδή όλο αυτό το αντιλαμβάνομαι διαφορετικά. Δηλαδή θεωρώ οτι είναι περισσότερο στο χέρι του καλλιτέχνη το αν θέλει να εξελιχθεί και κατά συνέπεια το πως θα δράσει στη συνέχεια. Αν μια κατάσταση δεν αφήνει περιθώρια εξέλιξης τότε πρέπει να δημιουργήσεις μόνος σου αυτά τα περιθώρια, αλλιώς τι καλλιτέχνης είσαι;

Στο διαδίκτυο και στο κανάλι σου στο Youtube, υπάρχουν κατά κύριο λόγο διασκευές που έχεις κάνει. Πιστέυεις πως τα covers ήδη γνωστών κομματιών βοηθούν περισσότερο τους νέους καλλιτέχνες να προσεγγίσουν τον ακροατή;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να προσεγγίσεις τον ακροατή, και ναι, οι διασκευές ήδη γνωστών κομματιών είναι ένας από αυτούς. Όταν είσαι νέος καλλιτέχνης φυσικά ψάχνεις τρόπους να σε γνωρίσει ο κόσμος, όπως για παράδειγμα πολλοί καλλιτέχνες που μέσω social media έχουν καταφέρει να αποκτήσουν εκατομμύρια followers και συνεχιζουν! Θεωρώ βέβαια πως το να προσεγγίσεις τον ακροατή είναι το εύκολο. Το να τον κρατήσεις είναι το δύσκολο.

30 Μαρτίου θα παίξεις με τους The Dox και τον Alex KidOne. Πώς προέκυψε αυτό το από κοινού live;

Η CNCRT Souls ευθυνεται που μας εφερε κοντα!

The Dox

Παιδιά, καλησπέρα! Είμαστε λίγο πριν τη ζωντανή σας εμφάνιση στο Φουάρ, τέλος Μάρτη, μαζί με τον Allan Paul και τον Alex KidOne έπειτα. Τι να περιμένει ο κόσμος που θα έρθει να σας δει;

Καλησπέρα σας, να πούμε αρχικά πως είμαστε ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε την σκηνή με δύο πολύ ταλαντούχους ανθρώπους, αλλά πάνω απ’ όλα με δύο φίλους, ειδικά με τον Alex που μας συνδέει φιλία ετών και θα παίξουμε πρώτη φορά κάπου μαζί! Στο live μας ο κόσμος θα δει και θα ακούσει κομμάτια που δεν έχουμε παίξει ποτέ live, ένα σετ γεμάτο από The Dox και κάποια αγαπημένα μας κομμάτια σε διαφορετικές εκτελέσεις. Μια παρουσίαση της δουλειάς μας ως τώρα.

Concrete Souls. Διαβάσαμε πως η νέα αυτή ομάδα απευθύνεται/στοχεύει στο greek foreign language wave. Μιλήστε μας λίγο γι' αυτό.

Οι Έλληνες καλλιτέχνες -εκτός εξαιρέσεων- που ασχολούνται με το ξενόφονο στίχο ουσιαστικά δεν έχουν βήμα και συνεπώς ούτε σταθερή σκηνή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αναγκαστική –ενδεχομένως- προσαρμογή των καλλιτεχνών στα ελληνικά πρότυπα (βλ. συγκεκριμένοι χώροι, συγκεκριμένη γλώσσα, κ.ο.κ). Κάπου εκεί έρχεται η Concrete Souls σε μια προσπάθεια να αποτρέψει αυτό το «καλούπωμα» φτιάχνοντας μια ομάδα ανθρώπων (μουσικών, ηθοποιών, χορευτών, επαγγελματιών εικόνας και ήχου κτλ) που είτε συμβάλουν στην δημιουργία ενός event , track ή video, είτε γενικότερα θέλουν να προωθήσουν το δικό τους αρτιστικό κομμάτι ελεύθερα. Είναι μια κίνηση που μας κάνει να πιστεύουμε πως έχουμε μέλλον μουσικά, δουλεμένη από ανθρώπους που αγαπούν πραγματικά την μουσική. Θεωρούμε πως μόνο θετικό αποτέλεσμα μπορεί να έχει για τους καλλιτέχνες και για το κοινό μια κίνηση σαν αυτή.

Τι κάνουν οι The Dox όταν δε γράφουν/παίζουν μουσική;

Κατά κύριο λόγο τα τελευταία 2 χρόνια κάνουμε μόνο αυτό, δουλεύουμε και προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε, γράφουμε και συνθέτουμε ώστε να είμαστε στην εποχή και να μη μας προσπερνά, γι αυτό κάναμε και μια αποχή από τα lives, ώστε να μπορούμε να παρουσιάσουμε την δική μας μουσική πρόταση με όλο και λιγότερες διασκευές. Στις ελεύθερες ώρες μας παίζουμε games, παρακολουθούμε σειρές, ταινίες και είμαστε μεγάλοι fans του ασιατικού κινηματογράφου και των anime! Εννοείται βέβαια πως η μουσική «τρώει» κι από τον προσωπικό μας χρόνο, μιας που υπάρχουν τόσα πολλά νέα και ωραία πράγματα που δεν μπορείς να μην τα ακούσεις.

To τελευταίο σας video "Heart on Fire" είναι και ουσιαστικά το πρώτο σας σαν οπτικοποίηση. Πως νιώθετε και τι άλλο περιμένουμε από τους Dox;

Είμαστε τόσο χαρούμενοι που πραγματικά δεν μπορώ να το περιγράψω γιατί ήταν μια δουλειά, από το κομμάτι και την παραγωγή του μέχρι το βίντεο, που έγινε με τόση αγάπη απ’ όλους τους συντελεστές και παρά τις όποιες δυσκολίες που υπάρχουν σε μια ανεξάρτητη παραγωγή, όλοι δούλεψαν σκληρά θέλοντας ένα αποτέλεσμα που θα το νιώθουν και δικό τους. Kι αυτό τελικά πιστεύουμε πως είναι το νόημα, να αφήνει ο καθένας το δικό του προσωπικό στίγμα σε κάθε συλλογική καλλιτεχνική προσπάθεια. Δουλεύουμε ήδη το επόμενο κομμάτι μας το οποίο πιθανόν θα συνοδευτεί πάλι από βίντεο, υπάρχει αρκετό υλικό και σιγά σιγά τα βάζουμε σε σειρά. Stay tuned!

Alex KidOne

Alex, έχεις αναλάβει την "αποφώνηση" ενός live τριών παιδιών που (φαινομενικά) προέρχεστε από διαφορετικά μουσικά μονοπάτια. Πώς έχεις στο μυαλό σου τη βραδιά;

Θα προσπαθήσω να παίξω πράγματα που βρίσκουν και τα παιδιά και εμένα κάπου στη μέση μουσικά. Ίσως να τείνω λίγο περισσότερο προς τον ήχο τον παιδιών αφού η βραδιά εστιάζει σε ένα κράμα pop/soul/hip hop.

Έχεις μοιραστεί το ίδιο stage με πολύ βαριά μουσικά ονόματα κατά καιρούς. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των "μικρότερων" καλλιτεχνών (και σκηνών) απέναντι στα παγκόσμιας εμβέλειας;

Νομίζω πως το κλίμα είναι πιο ζεστό. Από την άλλη πιστεύω πως το κοινό δέχεται τα νέα ακούσματα και δεν κρίνει τόσο αυστηρά όσο θα έκρινε κάποιο όνομα που έχει κάποια ιστορία από πίσω του. Βέβαια παίζει να γίνεται και το αντίθετο, χα χα. Ποτέ δε ξέρεις.. Όπως και να έχει, πάντα υπάρχουν ανάμεικτες αντιδράσεις στην οποιαδήποτε καλλιτεχνική κίνηση.

Τηρουμένων των trends που επικρατούν, ένιωσες ποτέ την εποχή να σε προσπερνάει μουσικά;

Σίγουρα. Πάντα θα σε προσπερνάει. Μέχρι και αυτοί που έχουν πρωτοπορήσει ενίοτε επηρεάζονται από άλλα πράγματα που ακούνε. Εγώ βέβαια ίσως να αργώ λίγο περισσότερο, μπορείς να με πεις και κολλημένο, ειδικά παλιότερα. Ίσως και να έδινα και πολύ βάση σε ακροατές που θέλουν να ακούνε κάτι συγκεκριμένο, αλλά δε μπορώ να βασίζω τη δημιουργικότητά μου πάνω στα γούστα τρίτων. Τώρα προσπαθώ να τσεκάρω καινούρια πράγματα και τεχνικές παραγωγής αλλά ταυτόχρονα να κρατάω και τον ήχο μου. Βασικά να κάνω ο,τι γουστάρω, χωρίς να έχω φραγμούς επειδή κάποιος μπορεί να το κατακρίνει.

Είναι το trap άλλο ένα πυροτέχνημα μέχρι το επόμενο; Μήπως κάπου όλη αυτή η απαξίωση για τα μουσικά ρεύματα που γεννήθηκαν από το rap τείνει να κουράσει;

Τrap μπορούν να θεωρηθούν πολλά πλέον, είναι γενικά ένας ήχος που χαρακτηρίζει το beat. Κάπου είδα γραμμένο ότι το Trap είναι η νέα disco. Ίσως και να είναι αλήθεια, θα δείξει. Από την άλλη βέβαια τίποτα δε κρατάει για παντα, τουλάχιστον τόσο έντονα όπως ήταν όταν ξεκίνησε. Το θέμα είναι και το πώς θα το βλέπουμε όταν περάσουν τα χρόνια. Καταλαβαίνω το κράξιμο (εν μέρει) αλλά καταλήγει γραφικό κάποια στιγμή. Σαν παραγωγός έχω μάθει τελευταία όταν ακούω κάτι να το βλέπω σφαιρικά, αλλά και να διαχωρίζω το τι μου αρέσει σε αυτό που ακούω και να το κρατάω. Κάθε trap κομμάτι (και γενικά η μουσική) έχει και το ελάχιστο θετικό μέσα του. Βέβαια το αν θα το ακούσω πάνω από μια φορά , αυτό είναι άλλο θέμα!